08 December 2010

salam maal hijrah 1432

salam, sudah lama tidak memberi perkongsian di blog ni.
minggu lepas baru tukar template baru.
maaf lau nampak macam tak siap je template blog baru ni
template blog resepi, sebab tu nampak slideshow makanan hehe
malas untuk dikemas kinikan, asalkan dapat beroperasi, cukup.

untuk pengetahuan semua saya rajin beri perkongsian di facebook saya
boleh layari facebook saya di http://www.facebook.com/hidayahrosli

dan untuk makluman semua juga saya ada hidden blog, mungkin sebab tu juga blog ni lama menyepi
maaf hidden blog tu saya rahsiakan, tak ingin dikenali.
jika sesiapa terjumpa blog tu jumpalah, jika tak biarlah tak perlu di ambil pusing sangat pun,
mungkin blog tu lebih kepada luahan isi hati jadi saya tidak mahu dikenali:)
moga maalhijrah kali ini, kita lebih baik dari sebelum ini.
moga Allah berikan kita kekuatan iman dan istiqamah.
sama-sama kita saling mendoakan.

No comments: