10 July 2010

ingin menjana pendapatan bersama saya?




assalamualaikum,
salam 1 akidah!
diharap semua pembaca setia laman hidayah
dalam keadaan sihat wal'afiat.
siapa yang kurang sihat beritahu saya ye,
insyaallah saya akan bantu beri sedikit nasihat
dan doa untuk anda.

seperti yang anda lihat tajuk post di atas,
saya ada 1 perniagaan yang boleh menjana duit,
lumayan atau tidak
ianya bergantung kepada kesungguhan diri.

untuk makluman semua,
saya sedang mencari orang yang berminat
menjual baju t-shirt labuh muslimah.
mengikut trend semasa,
baju t-shirt labuh muslimah semakin mendapat perhatian
di hati masyarakat sekarang.
jika penyataan saya ini salah,
anda perhatikan di kedai-kedai baju atau pusat beli-belah,
paling tidak anda akan jumpa 1 kedai yang
menjual baju t-shirt labuh muslimah.

baru-baru ini saya pergi ke kedai "HARI-HARI" di chowkit.
saya lihat baju t-shirt labuh muslimah telah dijual disitu
ini adalah perkembangan positif!
jauh di sudut hati, saya gembira baju muslimah
semakin mendapat tempat di hati golongan muslimah :)

anda pergi jalan-jalan,
ambil sedikit masa untuk toleh kanan dan kiri anda
lihat masyarakat sekeliling anda
jika anda lihat muslimah ada yang memakai baju t-shirt labuh
ya jangan lepaskan peluang berniaga bersama saya
kerana baju t-shirt labuh yang cantik-cantik ni susah dicari di pasaran
dan kebanyakkan t-shirt labuh yang dijual di pasaran
adalah daripada pengusaha yang bukan islam.

kebanyakkan mereka membeli melalui orang tengah(agent),
saya adalah salah seorang penggemar t-shirt labuh
kebayakkan koleksi t-shirt labuh yang saya miliki sekarang
saya beli dari orang tengah
jarang saya beli di pasaran,
kerana susah nak cari (itu dulu, sekarang senang SIKIT nak cari di pasaran)
dan jika ada pun, baju tu tidak memuaskan hati saya.
jadi pasaran sekarang cuba
mengambil tempat di hati masyarakat,
jadi rebutlah peluang.

di pasaran kebanyakkan kurang cantik dan kurang kualiti
jadi saya menawarkan 1 perniagaan t-shirt labuh
yang berkualiti dan cantik
seperti yang anda lihat pada gambar di atas
ditambah dengan bonus murah lagi
yang memastikan anda mendapat keuntungan:)
saya beri anda 3 pilihan,
anda boleh menjadi pengedar (keuntungan lebih besar)
atau menjadi agent (keuntungan kurang berbanding pengedar)
atau kedua-keduanya sekali!
jadi anda pilih..
nak tahu rahsianya?
berminat?
yup! saya akan berkongsi rahsianya dengan anda.

11 SEBAB MENGAPA ANDA BERUNTUNG
MENJADI RAKAN NIAGA KAMI:-
Harga yang terendah dengan kualiti yang terbaik.Harga dari distributor kepada pegedar.Anda bukan agen,anda yang akan melantik agen!
Kami menggunakan fabrik berkualiti.Memakainya tidak merasa panas dan rimas.Sama sekali tidak jarang.Tidak keronyok dan tidak mengecut apabila dibasuh dengan mesin basuh.
Mempunyai kemasan 'piping' supaya tampak kemas dan halus pada bahagian sambungan kain.
Nisbah sehingga 6 saiz.Iaitu S-XXXL.Pelanggan anda pasti ada saiznya InsyaAllah.
Memborong dengan kuantiti yang minimum tetapi dengan saiz yang pelbagai dan sehingga 8 jenis design.
Baju Muslimah Berpoket.Ini adalah niche dan inovasi kami.Lain dari yang lain.
Design silkscreen(chop gambar) yang kemas dan teliti.Sesuai dipakai oleh sesiapa sahaja.
Penghantaran adalah Anda jimat rm200 disini!
Bekalan sudah tersedia.Ready Stok.Anda tidak perlu menunggu sebulan untuk mendapatkannya.(Kebiasaannya kurang seminggu anda akan dapat stok anda)
Menggunakan perisian minisite yang canggih.Sistem Rekod dan Invoice automatik.Semua data dan tempahan anda tidak akan terlepas pandang.
Bimbingan jualan dari A-Z melaui respon email 24 jam* oleh designer dan juga pembekal baju muslimah yang berpengalaman lebih dari 3 tahun.

Saya menawarkan
rahsia perniagaan
t-shirt labuh muslimah
yang berkualiti, cantik dan murah.

pada yang berminat menjadi

pengedar atau agent atau ingin membeli

boleh klik banner di bawah


create your own banner at mybannermaker.com!
Make your own banner at MyBannerMaker.com!


*BERMINAT BERIKLAN DI SINI SILA HUBUNGI SAYA:)

2 comments:

Nailofar said...

salam.

macamana nak jadi pengedar?
mohon contact saya di ptnc82@yahoo.com

Terima kasih.

pEnChEnTa kam0o said...

kalo na jd pengedar..bape harge tok 1 helai dpt..?