01 May 2009

Jom serbu Darulnuman.com ade Maklumat Penting & Menarik disana rupenye!

dulu penah gak layari darulnuman.com ni..tapi tak perasan lak dia banyak menu,ingat tentang buku-buku je, tapi ade macam2 rupenye,soal jawab hukum,kisah menarik dan info semasa.

first,tunggu page habis loading dan teman-teman akan melihat 3 menu utama iaitu ;

penyalur inspirasi ummah, semasa dan menarik.

dibawah menu utama ini ade pecahan bahagian masing-masing..

selamat melayari! > http://www.darulnuman.com/index.shtml


ini ayat copy paste amik dari sana;

click>(pelawa teman layari)

Assalamu'alaikum wrt. wbt.

Anda dijemput melayari laman web
http://www.darulnuman.com
di DARUL NU'MAN - Penyalur Inspirasi Ummah.

Semoga ada manfaatnya untuk kita semua, insya Allah.
Sekian. Wassalam.

click> (samapaikan temanku)

Assalamu'alaikum wrt. wbt.

Setelah sekian lama berlanggan.. tidak terfikir untuk membuka laman webnya. Begitu terkejut dan bersyukur dengan kebaikan dan pengajaran yang dapat diperolehi dengan melayari laman web ini.

Di sini adanya aspirasi dalam menjana minda umat Islam supaya berilmu, beriman dan beramal soleh. Syukur kepada Allah SWT di atas kejayaan warganya dalam menjayakan satu laman web yang sangat berkesan, dan inilah tujuan internet.

Pertama kali saya menjejaki laman web ini, saya agak terkilan dan terharu kerana sekian lama saya melayari internet, inilah kali pertama saya bertemu dengan laman web yang begitu menyentuh hati dan perasaan saya.... banyak pengajaran yang saya perolehi dan pelajari..... Dari apa yang saya baca, ternyata masih banyak kelemahan saya yang perlu saya bongkarkan demi memiliki kehidupan yang diredhaiNya....

Tujuan internet adalah untuk berbincang tentang kebesaran Allah SWT, ilmu-ilmu agama Allah SWT dan bagi menambahkan keimanan kita kepada Allah SWT serta mendapat keredhaanNya, ....... sehinggalah masuk ke syurgaNya, amiin. Insya Allah.

Anda dijemput melayari laman web
http://www.darulnuman.com
DARUL NU'MAN - Penyalur Inspirasi Ummah.

Semoga ada manfaatnya untuk kita semua, insya Allah.
Sekian, wassalam.

dari,
Temanmu (Dunia & Akhirat).

---------------------------------------------------------------
..... sesungguhnya manusia dalam kerugian melainkan mereka yang berpesan-pesan mengenai agama ..... kehidupan di dunia hanya sementara akhirat jualah berkekalan .....

"Kalau menanam kebaikan siramilah dengan keikhlasan agar ia membuah kebahagiaan"
_______________________________________________________________
Gersang Bumi Tanpa Hujan, Gersang Minda Tanpa Ilmu,
Gersang Jiwa Tanpa Amal, Gersang Hati Tanpa Iman.
_______________________________________________________________

pesanan: jangan ketinggalan mengetahui produk-produk dibawah, hanya klik pada banner, anda akan terus ke website mereka :)

create your own banner at mybannermaker.com!

*BERMINAT BERIKLAN DI SINI SILA HUBUNGI SAYA:)


No comments: