17 April 2011

Wanita Islam Wajib Baca Jangan Bertudung Tetapi Telanjang

 

Assalamualaikum wbt,
Alhamdulillah dapat blog ini di kemas kinikan dan di coretkan sesuatu dalam post.
Saya terjumpa sebuah blog yang ingin membawa mesej yang sangat baik dalam memperingati aurat wanita Islam atau aurat seorang muslimah, saya amat menyokong blog ini melihatkan fenomena fesyen muslimah sekarang, sekiranya blog ini agak kasar bunyinya saya yakin penulis tidak berniat marah sebaliknya menggunakan kaedah yang boleh membuat orang berfikir selepas membaca dan tidak menganggap remeh perkara aurat ini, itulah harapan penulis yang saya boleh ulaskan serba sedikit. Apapun niat tujuan penulis ini jelas diletakkan di atas blog beliau. Semoga Allah memberkati usaha beliau dan kita yang turut sama berkempen menyebarkan blog beliau, amin..
p/s-jika orang tak beli pakaian fesyen merepek ni, tak ada pereka fesyen ghairah nak buatkan..
Inilah blog yang saya maksudkan http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

No comments: