26 April 2009

geram,menyirap darah tengok

video ni dapat dari teman yg email kan kepada saya.

penderaan oleh "maid" di K.L





saya rasa geram,menyirap darah tengok,tak tahulah mana dia letak sifat manusia dalam diri dia,bagai tidak punyai akal.risau juga jika diri ni akan bunuh maid tu jika tak terkawal kemarahan,minta dijauhkan setakat pukul tapi bernyawa lagi la hendaknya. nilah yg dikatakan lebih teruk dari binatang sebagaimana firman Allah :

"Sesungguhnya kami jadikan sebagai isi neraka jahanam kebanyakan di antara jin dan manusia. Mereka mempunyai hati tapi tidak dipergunakan untuk memahami ayat Allah. Dan mereka mempunyai mata tetapi tidak dipergunakan untuk melihat tanda kekuasaan Allah. Dan mereka mempunyai telinga tetapi tidak dipergunakan untuk mendengar ayat Allah. Mereka itu sebagai binatang ternak, bahkan lebih sesat lagi. Mereka itulah orang yang lalai." (Surah al-Araf, ayat 179)


kesian kat budak kecil tu tiada sapa yg pertahankan dia, tak sanggup nak tengok. tak silap yg budak lg sorang tu baby kn yg tgh duduk tu..fikir 100x kali nak amik orang gaji cmni.dan byk lagi kes melibatkan org gaji. ramai juga yg hantar pada sedara mara untuk jagakan bagi upah kat saudara mara darah daging kita keturunan kita,dari mengharapkan orang luar.

ni email dia :

subject : suka, xsuka, kejam, zalim, seronok....ape perasaan anda......?

mesej :

assalamualaikum...
all my frenz....cube korg tgk video ni... n then komen balik kt man...ape perasaan korang bila lihat video ni....suka ke, benci ke geram ke mnyampah ke, gembira ke...happy ke...atau ade perasaan ingin membunuh atau ape2 je...pstinya pelbagai perasaan akan korang ada apabila lihat video ini...ni sekadar perkongsian...harap dptlh kte mngelakkan dari semua ini....

lps tgk video ni...email kt man ape perasaan korang bile tgk video ni k....man nk tau perasaan korang semua...thanks...
email man:-
luqmannulhakimhamzah@ymail.com

nak bagi komen kat sini pn boleh,nnt sy pesan dgn man baca komen di sini insyaAllah

2 comments:

*Laman Koleksi Hidayah* said...

ym saya dgn man.

hidayah_nur87: man pula ape perasaan?

LuQMaNNuL HaQeeM: sdihlh...man ni dh lh suka bayi...suka kanak2...xsuka bile tgk video tu

LuQMaNNuL HaQeeM: geram sgt2

LuQMaNNuL HaQeeM: lagi2 masa dia pijak naik atas badan bdk kecik tu

LuQMaNNuL HaQeeM: alah apelh slh bdk kecik tu

LuQMaNNuL HaQeeM: bnr2 xsanggup tgk video tu

LuQMaNNuL HaQeeM: xsuka

hidayah_nur87: betul,x sggup nak replay,tgk mula2 pn td,,ntahla

LuQMaNNuL HaQeeM: mm tau xpe

LuQMaNNuL HaQeeM: harap dpt lh kte elakkn diri kita dr wat cmtu

LuQMaNNuL HaQeeM: thanks sbb msukkn dlm blog awk n thanks sbb brkongsi dgn org len

hidayah_nur87: agak2 org tu dh kne tgkp ke

LuQMaNNuL HaQeeM: xtaulh ek

hidayah_nur87: mcm tu jugk la kt palestin,knk2 plestin

LuQMaNNuL HaQeeM: mm betul3

Goldman said...

Untuk harga emas jongkong dan lain-lain yang hebat sila hubungi saya di goldman999.9@hotmail.com.

Harga lagi murah daripada Habib, Poh Kong dan dealer2 lain. Bekalan antarabangsa.

Rebat tunai segera RM 1,000 hingga RM 1, 500.

Terima kasih.