09 April 2009

ape khabar sume pengunjung setia laman blog ni?

assalamualaikum wbt.

harap sume sihat dan bahgia dalam rahmatNYA insyaAllah.
hmm agak lame tak update blog
minggu yang sibuk..
test n assignment keliling pinggang
minggu last belajar ni
pasni nak final exam dah
tapi sebenarnya saya hari2 sempat juge menjenguk blog ni
cume tak update je.
sempat juge bace blog orang lain dalam blog list
hehe..ape nak jadi la saya ni ek?
harap jadi pelajar cemerlang 1 hari nanti(sangat mengidamkan)

dalam seminggu macam2 ujian diberi oleh-NYA
amat menyentuh jiwa saya
bila mana kita berdoa dan Allah makbulkan sekelip mata (dalam hari tu jugak atau esoknya)
best bukan?
Alhamdulillah, sesungguhnya Allah Maha Mendengar
dan memakbulkan doa hambaNYA,
cuma lambat atau cepat atau Allah akan gantikan perkara yang kita mohon dengan suatu perkara yang lain yang lebih baik.
Allah Maha Pengasih dan Penyanyang.

pasni tak update blog boleh?
atau
saya akan tinggalkan blog ni dalam jangka masa yang panjang
jadi silalah cari pengisian rohani sendiri
boleh tengok kat koleksi blog list saya
atau jalan2 la kat mana2 tempat yang bermanfaat
dunia internet ni kan luas
saya pun tak sempat nak bace sume
tengok tajuk,banyak yang bagus
save dalam file je dulu
kemudian bace insyaAllah

sempena nak final ni
saya ingin meminta maaf andai selama kita kenal
penah ada rakan taulan yang terasa atau ape2 je yang kurang enak
maaf ye..
moga berjaya dalam hidup kalian
doakan kejayaan bersama..

p/s-pembetulan,bukan sempena final je,hari-hari perlu minta maaf.oh! maafkanku.

(macam warkah la pulak-[perasan])

No comments: